Jak odpowiednio ubrać się do pracy? Aby odpowiedzieć na to pytanie, myślę, że ważne jest, aby najpierw zająć się pierwotną przyczyną problemu. W wielu przypadkach twój szef lub inni współpracownicy mogą nie dawać ci wystarczająco jasnych wskazówek na temat tego, co jest uważane za odpowiedni strój biurowy. Jedną z opcji jest po prostu zapytanie ich o to bezpośrednio. Jeśli jednak nie przyniesie to zmiany, być może trzeba będzie podjąć dodatkowe kroki.
Ważne jest, aby zwracać uwagę na to, jak ubierają się Twoi przełożeni i wzorować się na nich – może to pomóc Ci w ustaleniu, co jest uważane za dopuszczalny strój w Twoim miejscu pracy.
Jeśli osoby na szczycie są ubrane modnie (ale nie za ładnie), to prawdopodobnie wszyscy inni powinni się do nich stosować. Możliwe jest również, że ubierałeś się nieodpowiednio, nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ większości ludzi trudno jest spojrzeć na siebie obiektywnie, najlepiej jest zasięgnąć drugiej opinii kogoś, kogo osądowi ufasz – swojego małżonka lub partnera, przyjaciela lub członka rodziny, albo kogoś, kto mieszka z Tobą lub blisko z Tobą pracuje.
W razie wątpliwości, jeśli chodzi o strój zawodowy, wzoruj się raczej na pracownikach wyższego niż niższego szczeblu. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://talkword.pl/ .