“Jeśli nie ma Cię na Facebooku, nie istniejesz” – to stwierdzenie odnosi się też do firm. Dzisiejsze życie toczy się w dużej mierze w mediach społecznościowych. Firma powinna być obecna wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Facebook jest świetnym miejscem na reklamę, zaprezentowanie swojej działalności, nawiązanie kontaktu i wejście w interakcje z osobami, które mogą być zainteresowane naszym produktem czy usługą.
Profil na Facebooku
Założenie tzw. fanpage’a nie jest trudne, a może przynieść naprawdę sporo korzyści. Warto jednak zadbać odpowiednio o jego wizualną stronę. Aby zachęcić użytkowników Facebooka do odwiedzania firmowego profilu, należy postawić przede wszystkim na interesujące treści i dobrej jakości grafiki czy zdjęcia. Najważniejsza zasada, by wszystko co publikujemy było zgodne z naszą marką. Internauci nie lubią nudy – jeśli coś nie przykuje ich uwagi, przejdą na profil innej firmy. Ciekawą opcją nawiązania relacji z potencjalnymi klientami mogą być różnego rodzaju konkursy, darmowe gify oraz organizowanie wydarzeń czy szkoleń online.
Jako przedsiębiorca możesz prowadzić swój fanpage zupełnie sam, ale warto powierzyć to zadanie fachowcom. Na rynku jest cała masa specjalistów, którzy mają w tej branży odpowiednie doświadczenie i zadbają o Twoją widoczność w sieci. Jeśli dysponujesz większym budżetem, pomyśl też o reklamach na Facebooku. Zaglądaj też do statystyk Facebooka, aby lepiej poznać zachowania swoich fanów i tworzyć treści tak, aby jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.
Zdobywanie lajków i komentarzy na Facebooku jest niezwykle istotne dla każdego, kto poprzez tą platformę społecznościową buduje swoją markę, prowadzi sprzedaż lub liczy na stworzenie prawdziwie zaangażowanej społeczności. Żywe reakcje ludzi sprawiają, że kolejny chętniej czytają dane wpisy, a co za tym idzie, dyskusje nabierają mocy i można je również przekonwertować na zyski.
Jak zbierać lajki na Facebooku?
Są dwie metody na to, by zdobywać lajki na Facebooku i angażować naszych fanów w życie strony czy profilu facebookowego. Pierwsza metoda jest typowo organiczną: twórzmy dobre i przykuwające uwagę treści tak, by ludzie sami chcieli je polubić czy skomentować. Ta najbardziej naturalna opcje pozyskiwania lajków jest też najskuteczniejszą, ponieważ wywołuje autentyczne zainteresowanie, prawdziwe emocje, rozmowy i w efekcie wpływa np. na wzrost popularności marki, sklepu czy profilu prywatnego. Ta metoda na lajki na Facebooku wymaga pracy, regularności postowania i konsekwencji, dzięki której poznamy faktyczne momenty, w których nasi fani najbardziej żywo reagują. Drugą, zdecydowanie mniej polecaną opcją pozyskiwania lajków jest po prostu ich kupienie. Takich ofert znajdzie się wiele na portalach aukcyjnych czy w serwisach ogłoszeniowych, przy czym niestety nie ma żadnej gwarancji na to, że tak kupione lajki będą miały jakąkolwiek wartość. Nierzadko osoby sprzedające lajki mają stworzone na FB fejk konta, bez zdjęć, nazwisk, aktywności i to one stają się głuchymi, niemymi fanami, z których nie ma żadnego pożytku.
Sprawdź https://mrpost.pl/